spacer.png, 0 kB
De nieuwe Intrax 4-Way is er, met nog meer opties en verstel mogelijkheden is deze schokbreker bijna te monteren op elke motorfiets.  Lees meer>>>

spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
Total Bike suspension checkup
Sportieve motorfietsen zijn al aardig geschikt om mee op het circuit te rijden, echter de ideale setting die voor iedereen goed is, bestaat niet. Daarnaast wil een fabrikant een motorfiets afleveren die ook op straat beheersbaar is.

Wanneer je dus vaker het circuit op gaat of nog beter een motor hebt waarmee je alleen maar circuitdagen rijdt, is het dus best zinvol om het een en ander te laten aanpassen of te laten afstellen.

Iedereen weet dat hij zijn motorolie regelmatig moet verversen omdat deze vervuilt, sommige mensen weten ook dat ze regelmatig de remvloeistof moeten verversen omdat deze anders gaat koken bij vaak en lang remmen. Maar bijna niemand weet dat je ook regelmatig je vering moet laten servicen, de olie van de vering raakt ook vervuild. Ook een schokbreker kan lucht in het systeem krijgen. Hierdoor kun je een sponzig effect krijgen en minder gevoel. Het vervelende is dat dit langzaam gebeurt en dat je het zelf pas in de gaten hebt als het te laat is, dus: rij je regelmatig op het circuit met je straatmotor laat dan ook je vering servicen.

Elke motor heeft zijn eigen voor- en nadelen met betrekking tot vering, maar met een Total Suspension Checkup weet jij het exact.

Hoe werkt het:

  • Je maakt een afspraak met TRS en overlegd of je materiaal kan brengen of je komt met je motor naar de werkplaats
  • TRS maakt een eerste zichtdiagnose en prijsvoorstel
  • Na akkoord gaat er aan de vering worden gewerkt
  • TRS maakt een diagnose van de staat van het materiaal
  • Je krijgt indien er een afwijking wordt geconstateerd een offerte met de evt. mogelijkheden
  • Je motor wordt nu echt klaargemaakt volgens jouw wensen

Natuurlijk kun je ook je vering los aanleveren,  overleg kan vaak ook telefonisch.

 

 
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB
spacer.png, 0 kB